Assassin’s Creed’in Kökenleri

Rate this post

Assassin's Creed'in KökenleriBütün bunlarla birlikte, bu ‘Assassin’s Creed: Beginnings’ in en acı ve aynı zamanda zevkli yüzlerinin ne olduğu açık, büyük olasılıkla ona bir fırsat vermek veya hatırlamadan kaçınmak için yeterli mazeretler olduğunu varsayıyorum, ancak daha iyisi ve daha kötüsü için Bayek’in Mısır deneyiminde çok daha fazlası var bizim için dükkanda. Suikastçıların başlangıcından çok, zamanın olayları ve Bayek’in ve diğer yarısı Aya’nın ilhamlarıyla ilgili olan bir intikam hikayesini anlatıyor. Burada kaçırılmış bir şans görüyorum. Ezio’nun ilerlemesi kadar olay örgüsü de değil, bu nedenle her iki şahsiyeti de ne olan ne de olan suikastçılar çuvalında bırakıyor, ancak aynı şekilde Ligin gelişimi boyunca parmak uçlarında uçuyor.

Amunet de dahil olmak üzere neler olabileceğine dair ipuçları veren, ancak efsane için bu kadar önemli bir fırsat olması amaçlanan destanı asla teslim etmeyen bir kerata sihirbazına benziyor. DLC’LER elbette olmaya devam ediyor, ancak bu projeden beklenen derinliğin engellerin arkasına saklanmamasını diliyorum ve diliyorum. Başka bir İran Kraliyet prensi örneği istemiyoruz ve bunun da mantıklı olduğunu sanmıyorum. Hala ifşa etmem gereken numaralarım olduğu ve bugün itibariyle kontrol edilmeyi bekleyen çok çeşitli dosyalar olduğu daha az gerçek değil. Her iki durumda da, bu kadar hayati bir dakikaya yaklaşmak kesinlikle doğru görünmeyecekti, ancak basitten daha fazlası olacağı konusunda hevesli olmaya devam ediyorum: “Başla, sonunda harika olduk ve bu bizim logomuz olacak.” Cinsel ilişkiyi bozan bu, ek bir konu sunmama da hizmet ediyor ve bu, sona doğru sönmeye başlayan masal destanına benzer şekilde, bazı ikincil görevler ve hedefler de aynı derecede hayal kırıklığı yaratıyor. Ormanın ortasında mahsur kalan ve sağlık kuruluşuna götürülmesi gereken o kör adama yardım edecek ortak olanları belirtmiyorum, oyun boyunca engeli ve değeri nedeniyle bana kesinlikle yardım edeceklerini düşündüğüm yerleri ima ediyorum. çok daha ödüllendirici yollarda gideceklerdi.

Assassin’s Creed Origins İncelemesi (PS4, PC, Xbox One)

Assassin's Creed Origins İncelemesi (PS4, PC, Xbox One)Herkes Assassin’s Creed’in Ubisoft için altın yumurtaları bırakan kaz olduğunu bilir. Tipik olarak reklamını mide bulandırıcı bir şekilde sıktım, ancak tavuk çok fazla yorgunluk göstergesi göstermeye başladığında, onu biraz daha sıkmayı ve ardından ona bir mola vermeyi seçtiler. Bundan sonra break, enstalasyonlar arasındaki molanın etkileyici olduğu ve bilgilerin çok daha elle tutulur olduğu efsanenin yeni bir bölümü geliyor. Savaşçının geri kalanı. Assassin’s Creed Origins, rol yapma, açık dünya ve ayrıca üçüncü şahıs bileşeni olan bir etkinlik deneyimidir. Bu yeni bölüm, destanın ortaya koyduğu yapıları günümüze kadar sürdürüyor, ancak bugün neredeyse tüm harika oyunlarda gördüğümüz bazı bilgilerle güncelliyor.

Evet, bazıları onu The Witcher ile karşılaştıracak, ancak bu “benzersizlik”, daha önce bahsedilen CD Projekt deneyimi Horizon: No Dawn gibi neredeyse tüm karşılaştırılabilir video oyunlarında ve şüphesiz bazılarını da Red Dead Redemption 2’de göreceğiz. Bunu soğukta düşünürsek, çok fazla mutlak benzersizlik yoktur. Yay diğer teslimatlarda yoktu, ancak başka çeşitli uzaktan nişan alma sistemlerimiz vardı. Rol yapma dokunuşları (seviyelendirme, yepyeni silahlar alma, geliştirme) aynı şekilde benzersiz değildir, ancak şu anda sisteme daha da fazla derinlik dahil edilmiştir. Belki de efsanedeki en ustaca şey, biri diğerinden çok daha iyi ele alınan görevin ve savaşın tasarımıdır. Hedefler, bizi bir yerden diğerine götüren ve tamamlanırken gerçekleştirdiğimiz şeyin başlangıçta yaptığımız şeyle çok az ilgisi varmış gibi birbirine karışan senaryolarla The Witcher için bize daha normal görünüyordu. The Witcher 3: Wild Hunt’taki kadar eğlenceli ve eğlenceli olmasa da, görevlerde tutkuyu sürdürmenin harika bir yolu. Ubisoft, destanının ada kötülüğüne özgü olan dolgunun çok daha az doldurulmuş görünmesi için gerçekten büyük çaba sarf etti.

Başlangıçları Bulmak

Başlangıçları BulmakUbisoft onu çok daha çevik, dinamik ve aynı zamanda güncel bir şey haline getirdi, ona oldukça yakışan bir şey. Mezarların keşfi gibi üslupla birlikte çalışan benzersizliğe sahiptir. Bunlar hem birincil hem de ikinci görevlere aittir ve özellikle karmaşık bir engel olmasalar da bize çeşitli bir deneyim sunar. Assassin’s Creed Origins’i çok beğendik. Efsaneyi güncellerken efsanenin özünü korur ve daha da ilgi çekici yan görevler ve ayrıca isteğe bağlı zorluklar ve daha fazla bireysel bagajı olan bir kahraman kullanarak bazı sorunlarını – tipik olarak verimli bir şekilde – çözmeye çalışır. En önemlisi olduğu kadar, kaybolmayı sevdiğimiz, sadece şehirlerinin yollarında dolaşmayı takdir ettiğimiz bir dünyada da bunu yapıyor. Efsaneyi daha iyi alacak o eşsiz işlevi kesinlikle daha da fazla yenilik görmek isterdik, ancak Assassin’s Creed Origins’in en iyi yönde bir eylem olduğu tartışılmaz.

Efsaneyle daha önce hiç ilgilenmediyseniz, bu bölümü denemeniz gerektiğine inanıyoruz, ayrıca Eski Mısır konusunda hevesliyseniz, kendinizi Ubisoft’un bizi kullandığı dünyaya dahil etmekten kesinlikle memnun kalacaksınız. Teknolojik düzeyde, bunu PS4 Pro’da HDR olmadan oynadığımızı belirtmek gerekirse, ayın 6’sında bir nokta ile ortaya çıkacak olan bu, son derece karmaşık hale gelen muazzam durumlarla gerçek bir dalgalanma. Saniyede 24 karede kasıtlı olarak engellenmiş gibi görünen video klip dizileri dışında, dizinin karmaşıklığına bakılmaksızın sürekli olarak böyle giderler, video oyunu çok, son derece dakik düşüşlerle nispeten sabit 30 görüntüye geçer. Ek olarak, PS4 Pro’da kesinlikle hangi çözünürlüğe sahip olacağını tam olarak tanımıyoruz, ancak fotoğraf 4K ekranda keskin ve net, engebeli kenarları göremiyoruz. Bazı tek seferlik patlamalar görebilirsiniz, ancak koşulların kapsamını dikkate alarak ciddi bir şey göremezsiniz. Koşullar hakkında konuşmanın yanı sıra harita büyük ve çok fazla çöl keşfedecek olsak da tahmin edebileceğinizden daha fazla yerleşim yeri, mağara, kamp ve ayrıca şehirler var. Aslında PS4 Pro’da büyük değerlendirmeyi yapmış olsak da, aslında bunu normal bir PS4’te de değerlendirebildik ve sonuçlar eşit derecede olumlu. Oyun çok iyi hareket ediyor, çekim menzili çok ötesine geçiyor ve sonuçlar hala harika. Açıkçası, bu platformda yükleme sürelerinin vurgulandığı görülüyor. Çok fazla “harcanabilir” web içeriği var, ancak oyun bizi kesinlikle her şey için ödüllendiriyor ve ayrıca yarattıkları gibi bir evrende, keşfetmemiz istenirse, bu görevlerin çoğu keşif gezisine dayanıyor, çok daha kabul edilebilir hale geliyor. Örnek olarak, papirüsleri keşfetmek için yerleri kontrol edebiliriz ve bu papirüslerin, ödülün bizi beklediği haritaya koyma ile ilgili bir bulmacası vardır.

“Çocukları kırkıncı kez üretim tesisinden kurtarmaktan” çok daha dinamik ve ilgi çekici.” Bu arada yan görevler o kadar ikincil değil, çünkü oyunda kesinlikle bazılarını seviye atlamak için yapmamız gereken bir zaman gelecek. Çok daha başlangıç ve aynı zamanda eğlenceli olanlar var ve% 100 ayak işi var, ancak genel olarak bize normalden daha eğlenceli göründüler. Daha önce bahsettiğimiz diğer unsur olan savaş, bizi karışık hislerle terk etti. Bir yandan, son derece iyi ayarlanmış, çok daha az katı bir sistem sunmak için gerçekten bir girişimde bulunulduğunu düşünüyoruz silahları ayırın, dodge anahtarı ve engellemek için koruma ile. Ayrıca bize öyle geliyor ki bu dövüş sisteminin uygulanması biraz sakar ve buna alışmamız da epey zaman aldı. Muhtemelen “sorun”, karakterin tamir ettirmemize rağmen vururken düşmanla birlikte gitmediği ve bazen kendimizi birden fazla savaşta havaya sopa fırlatırken görmemizdir. Sistemle tanıştığımızda, oyunun en hayati yönleri arasında yer almanın biraz garip olduğu hissinden uzak duramasak da, dövüşten zevk alma yeteneğimiz oldu. İyi haber şu ki, sızıntıya destanda her zamanki gibi çok daha iyi çalışan bir geri dönüş (veya belki de bir strateji A) olarak sahibiz. Çok çeşitli seçeneklerimiz ve ayrıca her durumla sızma ile yüzleşmenin yolları var ve sadece düşmanların uzman sistemi onu çok daha ilginç olmaktan alıkoyuyor. Onları bölgemize sürükleyip ortadan kaldırmak için ıslık çalabiliriz ve nazikçe idam edilmelerini isteyeceklerdir. Aynı şekilde onları raydan çıkarmak da çok kolaydır, bu yüzden başarısız olursak, sürekli olarak “dökülebilir” ve yeniden başlayabiliriz. Evet, Assassin’s Creed, ancak Mısır’da. Elbette bu teslimat, uyum, yenilenme önerisiyle çerçevelenmiştir. Birçok insan onun bir Assassin’s Creed olmadığına inanabilir, ancak efsanenin tüm sütunlarını nasıl tutacağını tam olarak anladığını düşünüyoruz. Gözetleme kuleleri var, parkur var, sızıntı var, kavga var, gizli emirler var…

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz