Annesiyle ilgilenen altı yaşındaki bir syllogomaniac (kontrol edilemeyen istifçi) olan Doris’in hikayesini takip ediyoruz. Sonuncusu vefat ettiğinde Doris, yakın arkadaşlarıyla bir benlik saygısı seminerine katılır: bundan sonra her küçük şeyin kendisi için mümkün olduğunu kabul eder. Buna ikna olarak, kendisinden çok daha genç olan yeni kolejine gitmek için yola çıkacak. Facebook Facebook’a aşık olmasının tercihlerini öğrenmek için sahte bir facebook hesabı oluşturduktan sonra aralarında gerçek bir ilişki gelişecektir. Ama Doris’in aklında tek bir kavram var: bugün bu erkek. Doris, 30 yaşındaki bu adamdan etkileniyor ve bir ilham ustasından (Peter Gallagher) “imkansız” kelimesini “Uygulanabilir olduğumu” belirterek hayatını dönüştürmesini söyleyen bir dersi dinledikten sonra daha da heyecanlanıyor.” Dünya ile bağlantı kurma konusunda teknik dışı, arkadaşının (Tyne Daly) torunundan (Isabella Acres) 13 yaşında yardım alıyor.
Facebook Facebook, John’la arkadaş olabilmesi ve tutkuları hakkında daha fazla bilgi edinebilmesi için takma ad kullanarak bir Facebook hesabı oluşturmasına yardımcı oluyor. Bu onu en sevdiği grubun performansına götürür, burada sadece John’u değil, oradaki diğer birçok genci de heyecanlandırır. Yakında Doris hayatının anını yaşıyor! Süpervizör Michael Showalter, sosyal “kaybedenler” hakkında pek çok filmi etkileyen sorunu başarıyla çözmeyi başarıyor. Sally Area, Doris’i eksantrik, çekici ve aynı zamanda tamamen makul kılan ikna edici bir verimlilik sunar. Showalter ayrıca, Doris’in John’a olan tutkusu ve yepyeni sosyal hayatı nedeniyle en iyi arkadaşının nasıl itildiğini ele almak için iyi bir iş çıkarıyor. Showalter’ın yanı sıra Laura Terruso’nun senaryosu, istifiyle ilgili bir terapistle (Elizabeth Reaser) yaptığı iletişim yoluyla Doris’in karakterine ekstra ışık tutuyor. Bu dokunaklı filmi, yaşlılarda 2 tipik duyarlılıkla ilgili fikirlerini artırdığı için övüyoruz.
Her şeyden önce, aşık olmanın zorluğu vardır, ki bu nadiren beklediğimiz veya hayal ettiğimiz şeydir. Doris şefkat ister ama sınırlar ve onun için neyin mümkün olduğu hakkında çok az şey bilir. Yalnızlık 2. sorundur ve giderek daha fazla insan, bir arkadaş topluluğunda yaşlanacak parası olmadan aile üyelerinden kendilerini çok fazla keşfettikçe, önümüzdeki yıllarda da büyük olasılıkla fırlayacaktır; Yerinde yaşlanmak genellikle evlerinde, apartmanlarında veya apartman dairelerinde izole edilmeyi ima eder. Kınamak. Aarp’ye göre, Amerika Birleşik Devletleri’nde 40 milyondan fazla kişi kronik yalnızlıkla uğraşıyor. Birçoğu endişe ve ayrıca klinik depresyonla uğraşırken, diğerleri benlik saygısına sahip değildir ve ayrıca ortaklıklar aramaya cesaret edemezler. Kronik bir hastalık olarak yalnızlık, zihinsel olduğu kadar zihinsel olarak da göz korkutucu olabilir. Bu sıkıntıyı vurgulamak ve kalplerimizi ve zihinlerimizi bundan etkilenenlere açmak için bunun gibi çok daha fazla filme ihtiyacımız var.
“Hey Orada, Benim Çağrım Doris” Sinema Filmi Referansı
Kendimiz için var olmayacağız, bu filmin en önemli özelliği kesinlikle Sally Field’ın varlığı. Bu yıldız (sinemada diğerlerine kıyasla çok az var olan) Doris’in kişiliğini sevimli kılıyor. Bu kadın bizi rahatsız ediyor, tamamen onun yanındayız: amacına ulaşmasını istiyoruz. Aslında Doris, bizi ondan hemen hoşlandıran şey hakkında bir şey bilmiyor. Kültürde minimal, işinde, bu hanım rüyasında yürekten düşünecek, sahip olmadığı, hiç sahip olmadığı hayatı yaşamayı keşfedecek. Karakteri film boyunca yer alıyor: zayıf yönleri, yaraları hakkında daha fazla şey öğreniyoruz. Sally Field’ın performansı çok makul, çok samimi, çok doğru, çok makul, çok muhteşem. Masalın kendisi de aynı şekilde dokunaklı: alçak, gerçek bir hayatı olmayan (ölümüne kadar annesine baktı), kendine güvenini anında geri kazanacak olan bu bayanın hikayesi, sonunda sahip olmadığı hayatı yaşayacak.
Annesinin ölümüyle kötüleşen hiçbir soru yok, Doris tamamen amacındadır. Merhaba, benim adım Doris aslında film eleştirmenlerinden genellikle olumlu eleştiriler aldı. Referans toplayıcı web sitesinde% 85 “Sertifikalı Taze” puanına sahiptir. Çürük domates, 125 değerlendirmeye dayanarak, olağan sıralaması 6.94 / 10’dur. Vital agreement, “Hey, benim adım Doris, Sally Area’nın basmakalıp indie tuhaflıklarının bolluğuna hakim olan başlık işlevindeki olağanüstü etkinliği ile ölçülemez bir şekilde gündeme getirildi.” Metacritic’te film, 25 film eleştirmenine dayanarak 100üzerinden 63’lük bir puana sahip ve “tipik olarak olumlu referanslar” gösteriyor. Joe Leydon nın-nin Menzil filme olumlu bir değerlendirme yaptı ve “Sally Area, filmi çoğunlukla, oldukça az iyilikle hem kahkaha hem de sempati yaratan ustaca ve alaylı bir liderlik verimliliğiyle aynı zamanda omurgada tutuyor. Belirli bir yaştaki hedef pazarlar, akıllıca reklamlarla tanıtılmaları teklif edilerek sıcak yanıt verebilir.
“Merhaba, Benim Çağrım Doris” Filmin Özeti
Doris Miller, altmışlı yaşlarında, New York’un çevre ve aynı zamanda izole banliyölerinde, Staten Island’da annesiyle hala başa çıkabilen yaşlı bir kızdır. İkincisi öldüğünde, Doris kendini yalnız hissettiği gibi kendini de dökülmüş hisseder. Yine de, erkek ortakları arasında John’a olan tutkusu, ona kesinlikle hayatın mutluluğunu geri verecektir. Bu büyüleyici kraliyet prensinin ondan iki kat daha genç olduğu gerçeğinden bahsetmiyorum bile. Doğrudan dvd’ye yayınlanan Hey there, My Name ıs Doris, sinemada harika bir kariyere sahip olmak için de hafif bir senaryoya ve aynı zamanda ölmek zorunda kalan bir oyuncuya sahip teğet filmlerden sadece biri. hipermarketlerin 1 Euro’luk konteynerleri.
2014 yılında sxsw’de Roadside Destinations tarafından satın alınan bu romantik komedide yüksek kalite olduğu için. Sally Field’ın zorlayıcı bir karaktere sahip bu sonsuz bekar olarak olağanüstü verimliliğine ek olarak, orta yaşlı bir kadın ile aynı zamanda bir erkek arasındaki zorlu aşk fikrinde, nitelik filminin hayati ve zevkli dayanıklılığı var. Aslında bu belirsiz durum sizi sırıttırıyor çünkü amir Michael Showalter, tamamen cinsel bir amaç olmadan olduğu kadar vurgulanmasını istedi. Bununla birlikte, bu hikayeyi çok daha eleştirel bir açıdan incelersek, bu neredeyse ay sevgisinin çağdaş toplumlarımızdaki orta yaşlı kadın sorununun bir tahmini olduğunu belirtmek için yeniden konumlandırılabiliriz. Ve tamamen faktör, eğer durum tersine dönmüş olsaydı, hikaye daha çok sıradanlığa doğru dönecekti. Bilinçaltımızda bile, genç kız / yaşlı adam, genç erkek / yaşlı kadının kurgusal olduğu kadar olgusaldır. Bundan sonra, hikayenin temelini oluşturan işlerin durumu, film yazarlarının karakterlerin senaryosunda gösterdiği tüm sihirbazı vurgulamak için de gereklidir. Sally Field, Max Greenfield ve hatta Beth Behrs’ınki olsun, hepsi sosun çeviklikle mücadele etmesini ve ayrıca küçük pathos bırakmasını sağlamak için mükemmel bir şekilde kalibre edilmiştir. Özetle, Selam, Benim adım Doris çekici, büyüleyici, komik, çok gizli feminizm ve kız öğrenci zekasını ortaya koyuyor.